Tipy pre začínajúcu eseročku: Virtuálna asistentka ušetrí náklady

Tipy pre začínajúcu eseročku: Virtuálna asistentka ušetrí náklady

by spravca

Začať s podnikaním v podobe s.r.o. je náročné z hľadiska nákladov i administratívnej záťaže. Jedným z najväčších prekážok pre začínajúcich podnikateľov sú po založení eseročky náklady na zamestnancov. V prvej fáze si mnohí podnikatelia nemôžu dovoliť prijať zamestnancov na plný úväzok. Tu prichádza na scénu virtuálna asistentka, ktorá ušetrí náklady a je multifunkčným pracovníkom.

Náročný proces založenia eseročky

Založenie s.r.o. znamená náklady na rôzne úkony ako sú: poplatky za registráciu v Obchodnom registri, notárske poplatky a poplatky za zapísanie predmetov podnikania. Niekedy sa založenie s.r.o. predraží kvôli administratívnym chybám. Preto sa veľa podnikateľov netrápi otázkou, ako založiť sro a kúpi hotovú spoločnosť na predaj. Následne vás čakajú náklady na kancelárske priestory, techniku, reklamu a marketing, zamestnancov. Ušetriť náklady na zamestnancov dokáže jediný človek, a to virtuálna asistentka.

Ako vďaka virtuálnej asistentke ušetríte

Virtuálna asistentka je nezávislý profesionál, ktorý pracuje na diaľku a poskytuje administratívnu, technickú a kreatívnu podporu klientom. Asistentka môže pre s.r.o. vykonávať rôzne úlohy a je cestou k šetreniu nákladov na:

  • Náklady na mzdy: Plat, benefity, bonusy, strava.
  • Náklady na kancelárske priestory: Asistentka nepotrebuje pracovný stôl a ani počítač vo vašej kancelárii.
  • Náklady na softvér: Virtuálna asistentka využíva vlastný softvér.
  • Náklady na školenie: Virtuálna asistentka je už vyškolená a má skúsenosti s rôznymi úlohami.

Čo všetko virtuálna asistentka zvládne

Administratívne úlohy

  • Spracovanie emailov a listov
  • Plánovanie schôdzok a stretnutí
  • Vedenie kalendára a záznamov
  • Archivovanie dokumentov
  • Správa databáz
  • Vystavovanie faktúr a sledovanie platieb
  • Telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi

Technické úlohy

  • Správa webovej stránky a blogu
  • Tvorba prezentácií a marketingových materiálov
  • Grafický dizajn
  • Vyhľadávanie informácií na internete

Ostatné úlohy

  • Preklady do cudzieho jazyka
  • Tvorba marketingových textov a sloganov
  • Korektúra a úprava textov
  • Riešenie sťažností a problémov zákazníkov

A to nie je všetko! Virtuálna asistentka sa dokáže prispôsobiť vašim individuálnym potrebám a požiadavkám. Svoje zručnosti a vedomosti využije na všetko, čo potrebujete na rozbehnutie a úspešné fungovanie vášho podnikania. Ak uvažujete o založení s.r.o., virtuálna asistentka bude cenným pomocníkom. Pomôže vám ušetriť náklady, zvýšiť produktivitu a rozbehnúť vaše podnikanie bez zbytočných stresov.

Ak plánujete začať vlastné podnikanie a zaujíma vás, ako rýchlo založiť s.r.o., je to jednoduchší proces, než si myslíte. Existujú odborné firmy, ktoré vám s tým pomôžu, a vy tak môžete ušetriť čas a námahu. Viac informácií nájdete na stránkach špecializovaných spoločností, ktoré sa zaoberajú zakladaním spoločností

Autor: Gabriela Kudláčová

 

You may also like